شرح وظایف گروه

تعداد بازدید:۲۷۸

شرح وظایف و خدمات  گروه  ارزیابی دستاوردهای پژوهشی و فناوری

  • هماهنگی، پیگیری و انجام فرایند عقد قراردادهای کاربردی و تشکیل پرونده.
  • ارجاع پرونده به معاونت جهت عقد قرارداد داخلی و صدور ضمانت نامه.
  • پاسخگویی و رفع مشکلات مجریان طرف قرارداد و انجام کلیه امور اداری و مکاتبات.
  • انجام امور مربوط به اخذ مفاصا حساب از سازمان بیمه تامین اجتماعی.
  • صدور گواهی های اختتام طرح.
  • تهیه بانک اطلاعاتی در خصوص کلیه قراردادهای منعقده.
  • ضبط اطلاعات و مستندات مربوط به طرح ها در پرونده های مربوطه.
  • کلیه امور مربوط به سامانه ساتع.
  • کلیه امور مربوط به سامانه ستاد.
  • کلیه امور مربوط به سامانه سیماپ.
  • برنامه ریزی و پیگیری تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی و فناورانه.
  • تهیه آرشیو فیزیکی و الکترونیکی قراردادها.
  • انجام امور مربوط به تمدید قراردادها
  • انجام امور مربوط به اخذ حمایت از اجرای پایان نامه های دانشجوئی.
  • انجام امور مربوط به ارسال گزارش های مرحله ای قرارداد ها به سازمان های ذیربط.
  • انجام امور مربوط به تمدید ضمانت نامه ها.
  • تهیه گزارشات پیشرفت امور به صورت سه ماهه.
  • هماهنگی و همکاری با مدیر و معاون مدیریت در انجام امور محوله.
  • سایر موارد ابلاغی از سوی مدیریت.
آخرین ویرایش۲۶ تیر ۱۴۰۰